wsv Hoogeerd

Hijsdag IN

Bijgewerkt op 26-03-2024

Welkom watersporter

Met deze website willen wij graag het doel bereiken dat vele medewatersporters onze jachthaven en watersportvereniging leren kennen. We hopen dat de gezellige sfeer binnen de vereniging en alle goede faciliteiten die de jachthaven heeft te bieden, in deze website tot uitdrukking komen. We hopen u dan ook graag in de toekomst te mogen verwelkomen als passant of misschien wel als nieuw lid.

We hebben ongeveer 100 ligplaatsen, voorzien van zijsteiger en walstroomaansluiting. De haven is volledig afgesloten en er is videocameratoezicht.

Passanten zijn van harte welkom. In het vaarseizoen is er altijd voldoende plaats. De meldsteiger is de eerste ligplaats die u tegenkomt als u naar onze haven vaart.

Route naar de haven.

Wsv”Hoogeerd” is aangesloten bij het Koninklijk Nederlands Watersportverbond (KNWV).